The “In my pants” book tag!

I saw this tag over on Little Book Owl’s channel on YouTube. I laughed so hard I was crying, and immediately started to imagine what I could come up with. The thing is – I’m a pretty tame person on the blog. I read a lot of YA books and I know that some of my audience is in their teens and early twenties. So when it comes to this blog, I allow my softer side run the show. The side of me that is cautious, professional, and sweet. But I’ll let you in on a secret – I have an alter ego. I’m 35 (old), have the mouth of a sailor (though not around my children!) and my mind perpetually lives in the gutter. I’m that girl that can make most men blush (in fact, that brings me so much joy!). When I’m around certain people, I’m loud and spit out the first thing that comes to my mind, and it’s usually not PG. So, if swearing and sexual innuendo’s aren’t your thing – READ NO FURTHER!!! This will be a gross (but funny) post and I will be swearing. If you read any further and are offended by my language or dirty mind – don’t say I didn’t warn you!!!

So here’s how this works – You take a book title and put it in front of the phrase “in your pants”. That’s literally it. But it’s funny as hell. Let the inappropriateness commence!!

Arrow

We are the ants

  • “WE ARE THE ANTS” in my pants….. Ok, I had to add a cute one! I’m easing you into this (that’s what he said). But seriously though, ants in pants is not cool

An abundance of Katherines

  • “AN ABUNDANCE OF KATHERINE’S” in my pants….. because apparently one is never enough…. I need an abundance of them. All who are named Katherine.

ill-give-you-the-sun

  • “I’LL GIVE YOU THE SUN” in my pants…..Β now this one just sounds desperate!

the-martian

  • “THE MARTIAN” in my pants….. LOL!! That sounds like it should be the title of a porno. Just saying. I will also say that Mark Watney/Matt Damon in my pants would be a welcome activity. Come on Matt… I’ll give you the sun in my pants! That’s my new Martian pick up line.

Unwind

  • “UNWIND” in my pants….. Shit yes! This line could make me mega bucks. It sounds like something you would hear on a travel commercial.

The Unseen World

  • “THE UNSEEN WORLD” in my pants….. LOL! It’s not like it’s unchartered territory or anything! I feel a little creepy now though. For some reason it makes me want to break out into a disney song as Jasmine and start singing “A whole new world”. Wait….. Disney and “in my pants” don’t belong in the same sentence. Now I feel gross. Moving on…..

The Power

  • “THE POWER” in my pants….. Damn straight! LOL!

Down among the sticks and bones

  • “DOWN AMONG THE STICKS AND BONES” in my pants…… OMG!!! This one was too funny to pass up!!

A storm of swords

  • “A STORM OF SWORDS” in my pants…..Β wait that would hurt if it were actual swords! But then again, men often call their appendages swords so maybe this works better than I thought! But a storm of them…. um maybe not.

Arrow

I’m still looking through my shelves and applying “in my pants” to every title. It’s too funny! Some are just wrong though. There were a few Harry Potter references I could make but it felt a little sacrilegious. Some things should be left unsaid! This was a fun post! What “in my pants” titles can you come up with?

Until next time, happy reading!

32 Comments Add yours

  1. Rebecca says:

    Loved it!! This was such an unusual tag, but your choices worked perfectly πŸ™‚

    Liked by 1 person

  2. tbreitweiser says:

    Super fun!! Reminds me of the fortune cookie game

    Liked by 1 person

    1. Fortune cookie game? I’ve never heard of that… I might have to google it lol

      Like

      1. tbreitweiser says:

        After reading your fortune cookie fortune you add the phrase “in bed” hahahahaha

        Liked by 1 person

        1. Omg I’ve had some amazing ones over the years. I might have to start hoarding fortune cookies now!

          Liked by 1 person

          1. tbreitweiser says:

            LOL! That’s the spirit!

            Liked by 1 person

  3. Suziey Bravo says:

    I laughed way too hard at this haha. Wonderful post! πŸ˜€

    Liked by 1 person

  4. ignitedmoth says:

    Hahaha I love it! This tag is hilarious. Love the answers you came up with. Makes me want to go through my books (once I unpack them after the move) to try it myself. πŸ˜›

    Liked by 1 person

    1. Good luck with the move! Hope you can work this tag in when you’re all settled!

      Liked by 1 person

      1. ignitedmoth says:

        Thank you so much! ❀

        Liked by 1 person

  5. This was great!! πŸ˜€ I love The Martian one!!

    Liked by 1 person

    1. Lol that one was my favourite too πŸ™‚

      Liked by 1 person

  6. This made me laugh way too hard πŸ˜‚ I love “I’ll give you the sun in my pants” and “the power in my pants” lmao

    Liked by 1 person

    1. Lol!!! This tag was so much fun. I could have come up with so many for the power but I was trying to stay tame lol

      Like

  7. Hahahahahahahahahaha
    With an intro like the one you had, how could i not read this post?! And it was soooooo worth the reading!
    πŸ˜‚πŸ˜†πŸ˜‚πŸ˜†

    Liked by 1 person

  8. hannawsreads says:

    omg thank you for this post, loved it! I had such a huge laugh reading this that my family might think I’ve lost it completely now. πŸ˜€

    Liked by 1 person

    1. Lol! Glad it made you laugh! But sorry your family thinks you have problems now – mine goes too πŸ˜‚

      Liked by 1 person

  9. Andie @ Andrea's Nirvana says:

    Died laughing, not gonna lie πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’›

    Liked by 1 person

  10. Great post, this was so fun to read LOL πŸ™‚ πŸ™‚

    Liked by 1 person

    1. πŸ™‚ glad you enjoyed it!

      Liked by 1 person

  11. Nice we are the ants was a really good book, i enjoyed it when i read it.

    Liked by 1 person

  12. Ha ha ha!!! Ok. Are we the SAME PERSON?? I also have the mouth of a sailor… Or would make a sailor blush. And I am ALSO OLD!! πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ’– This was hilarious! The “unwind” and “the power” were too good!!… I’ll never be able to look at anothee book title again without thinking “in my pants”

    Liked by 1 person

    1. Lol! Yay a twin! I’ve always wanted one of those! I was actually talking to a guy in the army who prides himself on always having a come back. I stumped him and he hugged me because he’s never been speechless before. I’ve never been so proud!

      Liked by 1 person

      1. Well, that deserves a high five! πŸ‘‹ OK… I think that’s a wave… Maybe a standing ovation??? πŸ‘πŸ‘ I’m too old to fist bump πŸ‘Š lol! So, maybe I’ll just settle on CHEERS! πŸ»πŸ»πŸ˜„

        Like

        1. I’m too old to fist bump too. But I’m all in for a cheers or 10 πŸ˜‚

          Like

  13. Madam Mim says:

    Bahaha!

    Liked by 1 person

  14. The Other Weasley says:

    LOL

    Karma in my pants
    Ghost hand in my pants
    Beautiful Redemption in my pants.
    Dangerous Secrets in my pants.
    Thanks for the trouble in my pants…….

    Liked by 1 person

    1. The Other Weasley says:

      The Everything box in my pants…. I just couldn’t leave it alone….

      Liked by 1 person

    2. Holy shit!! Ghost hand in my pants?!??!! I think I just died laughing!!!!

      Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s